reklama: INTERESUJESZ SIĘ TELEKOMUNIKACJĄ? CHCESZ ZAROBIĆ? SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

» Menu główne

    
  • Strona główna
  • Artykuły

» Baza testów

» Redakcyjne

» Recenzje aplikacji

» Aktualnie testujemy

    Redakcja Testy-GSM.pl aktualnie testuje:

    Samsung Galaxy S II
    Samsung Galaxy S II


    HTC Sensation XE
    HTC Sensation XE


    Już wkrótce testy tych urządzeń pojawią się na stronach naszego portalu.

» Newsletter Testy-GSM.pl

Interesują Cię nowości ze świata GSM? Z utęsknieniem czekasz na kolejny test zamieszczony w naszym serwisie? Skorzystaj z naszej subskrypcji!

Twój e-mail:

» Gorące wiadomości

» Popularne artykuły

» Popularne testy

» Sonda - oddaj swój głos

    Czy korzystasz z przystawek TV (np. Apple TV, Google Cast) umożliwiających przesyłanie treści z urządzenia mobilnego do telewizora?

    Tak, korzystam
    Nie, nie korzystam

» Nasi partnerzy

» Polecamy


windows phone 7


» Samsung Galaxy Note - kampania reklamowa

autor: Tomasz Kubiak, dodano dnia: 2011-11-23 22:33:10, wyświetleń: 2502 | RSS

samsung galaxy noteRuszyła kampania reklamowa nowego produktu firmy Samsung – GALAXY Note. Spoty telewizyjne oraz reklamy prasowe podkreślają wyjątkowy sposób pracy z nowym urządzeniem, łączącym funkcje smartfona i tabletu – możliwy dzięki zaawansowanemu rysikowi S-Pen.

 

 

Kampania reklamowa nowego telefonu, podobnie jak na całym świecie, odbywa się pod hasłem „Feel free. It’s GALAXY Note”, podkreślającym wyjątkową swobodę pracy z nowym urządzeniem.

Spoty telewizyjne koncentrują się na przekazaniu wyjątkowych wrażeń wizualnych, jakie zapewnia 5,3-calowy ekran GALAXY Note oraz łatwości tworzenia treści z pomocą rysika S-Pen – zaznaczania i wycinania np. obrazów, wprowadzania odręcznych notatek i dzielenia się tymi materiałami z otoczeniem.

Kampania w prasie (głównie w tygodnikach opinii) również ma pokazać łatwość pracy z nowym urządzeniem, dzięki odręcznemu wprowadzaniu danych rysikiem S-Pen – odwołując się zarówno do prywatnej jak i służbowej strony życia użytkownika.

Za adaptację 30-sekundowych spotów telewizyjnych odpowiada Cheil. Layouty prasowe przygotowała agencja Pompidou.

W listopadzie i grudniu działaniom promocyjnym dla GALAXY Note będzie towarzyszyła również kolejna edycja Samsung Mobile Live. W ramach projektu największe polskie miasta odwiedzi interaktywna ekspozycja, pozwalająca zapoznać się z tym i innymi urządzeniami dotykowymi firmy Samsung oraz zasięgnąć opinii eksperta.

Kampania potrwa do końca roku.

źródło: Samsung

archiwum newsów




Redakcja serwisu pracuje na komputerach        serwis monitoruje