reklama: INTERESUJESZ SIĘ TELEKOMUNIKACJĄ? CHCESZ ZAROBIĆ? SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

» Menu główne

    
  • Strona główna
  • Artykuły

» Baza testów

» Redakcyjne

» Recenzje aplikacji

» Aktualnie testujemy

    Redakcja Testy-GSM.pl aktualnie testuje:

    Samsung Galaxy S II
    Samsung Galaxy S II


    HTC Sensation XE
    HTC Sensation XE


    Już wkrótce testy tych urządzeń pojawią się na stronach naszego portalu.

» Newsletter Testy-GSM.pl

Interesują Cię nowości ze świata GSM? Z utęsknieniem czekasz na kolejny test zamieszczony w naszym serwisie? Skorzystaj z naszej subskrypcji!

Twój e-mail:

» Gorące wiadomości

» Popularne artykuły

» Popularne testy

» Sonda - oddaj swój głos

    Czy korzystasz z przystawek TV (np. Apple TV, Google Cast) umożliwiających przesyłanie treści z urządzenia mobilnego do telewizora?

    Tak, korzystam
    Nie, nie korzystam

» Nasi partnerzy

» Polecamy


windows phone 7


» Aplikacja dla fanów Chelsea od Samsunga

autor: Tomasz Kubiak, dodano dnia: 2012-02-26 11:39:48, wyświetleń: 7502 | RSS

samsungSamsung Electronics Co. Ltd., globalny lider w dziedzinie elektroniki użytkowej oraz sponsor klubu piłkarskiego Chelsea, z przyjemnością informuje, że jest już dostępna oficjalna aplikacja Chelsea FC w wersji dla systemów operacyjnych bada i Android.

 

Aplikacja została opracowana w ramach długofalowego partnerstwa między firmą a klubem piłkarskim Chelsea i oferuje fanom szersze podejście do rozrywki futbolowej.

Bezpłatną aplikację można pobrać w 122 krajach pod adresem www.samsungapps.com, a do maja 2012 r. będzie ona dostępna wyłącznie w usłudze Samsung Apps.

Oficjalna aplikacja Chelsea FC zapewni fanom lepszy dostęp do bieżących informacji i materiałów z meczów rozgrywanych w Barclays Premier League, Pucharze Anglii, Pucharze Ligi Angielskiej oraz Lidze Mistrzów UEFA.

Kluczowe funkcje aplikacji:

  • Codzienne materiały wideo
  • Mecze na żywo – komentarz tekstowy, składy drużyn, statystyki i wyniki aktualizowane w czasie rzeczywistym
  • Imprezy sportowe – z możliwością dodawania imprez bezpośrednio do kalendarza
  • Wyniki meczów i tabela ligi
  • Profile graczy
  • Bieżące informacje i historia klubu
  • My Chelsea – ulubione treści zgromadzone w jednym miejscu
  • Tapety i wykresy

Ponadto abonenci Chelsea TV uzyskają ekskluzywny dostęp do najciekawszych momentów meczu, komentarza audio na żywo oraz specjalnych wideoklipów.

Sunny Hwang, wiceprezes i dyrektor ds. globalnego marketingu sportowego w Samsung Electronics, powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaoferować oficjalną aplikację Chelsea FC fanom piłki nożnej. Jest to cenna inicjatywa, w ramach której sponsor i klub wspólnie przybliżają fanów do sportu. Wykorzystując swoje inteligentne technologie, Samsung będzie nadal wzbogacał wrażenia fanów i rozniecał ich pasje, co stanowi podstawowy cel naszego sponsoringu”.

Jerry Newman, dyrektor ds. marketingu cyfrowego i relacji z klientami w Chelsea Football Club, powiedział: „Chelsea FC i Samsung wciąż wyznaczają nowe standardy sponsoringu sportowego. Opracowywanie platform, które pozwalają zacieśnić relacje z fanami Chelsea na całym świecie, jest zasadniczym elementem naszej strategii, więc bardzo cieszymy się, że Samsung podziela tę wizję”.\

 

źródło: Samsung

archiwum newsów




Redakcja serwisu pracuje na komputerach        serwis monitoruje