» Nielsen: Użytkownicy Androida częściej w markecie niż w Internecie
autor: Tomasz Kubiak, dodano dnia: 2011-08-19 11:17:05, wyświetleń: 1928 | RSS
Jak wynika z najnowszych badań agencji Nielsen Użytkownicy systemu Android znacznie częściej korzystają z usług sklepu z aplikacjami Android Market, aniżeli z możliwości przeglądania Internetu poprzez wbudowaną przeglądarkę systemu.
Posiadacze smartphone'ów z Androidem przeznaczają średnio 56 minut dziennie na korzystanie ze swojego telefonu, poza dzwonieniem.
Z tych 56 minut 67% przeznaczają na korzystanie z aplikacji zgromadzonych w zasobach Android Market, zaś pozostałe 33% na przeglądanie stron internetowych.
Z przeprowadzonych badań jednoznacznie wynika, że deweloperzy, właściciele stron www, znacznie bardziej powinni skupić się na tworzeniu dedykowanych, tematycznych aplikacji zawierających treści wprost ze swoich serwisów WWW, aniżeli na tworzeniu mobilnych odpowiedników tych stron.
Użytkownicy systemu Android 43% swojego czasu spędzanego w Android Market przeznaczają na pobieranie aplikacji z rankingu TOP 1-10. Pozostały czas przeznaczany jest na dalsze pozycje w rankingu.

źródło: nielsen, gsmarena
archiwum newsów
















