» LG z Versace
autor: Tomasz Kubiak, dodano dnia: 2010-05-24 22:00:32, wyświetleń: 884 | RSS
Versace Unique łączy wszystkie funkcje niezbędne w pracy i życiu osobistym. Jest wykonany z doskonałych materiałów, montowanych ręcznie we Francji i opracowane zgodnie z najwyższymi standardami, jakie muszą spełniać wszystkie produkty Versace. Front urządzenia jest wykonany ręcznie z najwyższej klasy ceramiki, z delikatną ramką z wykończeniem z 18 karatowego złota lub inkrustacją ze stali nierdzewnej 316L. Tylna część jest pokryta ręcznie obrobioną skórą najwyższej jakości, z wytłoczonym znakiem firmowym — głową Meduzy. Wykonany z szafiru krystalicznego ekran Versace Unique to największa pojedyncza część z tego materiału najwyższej klasy, jaka kiedykolwiek została wyprodukowana na użytek klientów. Jest on odporny na zadrapania, gładki i szybko reaguje na dotyk, zapewniając precyzyjną obsługę dotykowego interfejsu telefonu.
Za bogatym wyglądem telefonu Versace Unique kryje się świat zaawansowanej technologii stworzonej przez LG, gwarantującej idealne połączenie piękna z funkcjonalnością. Versace Unique ma wszystkie funkcje telefonu z obsługą sieci 3G, klienta poczty e-mail, odtwarzacza multimedialnego, bogato wyposażonego aparatu fotograficznego z rozdzielczością 5 megapikseli i lampą błyskową oraz netbooka. Urządzenie pozwala odtwarzać pliki przez 30 godzin i zostało wyposażone w nowatorską technologię dźwięku przestrzennego Dolby Mobile w celu zapewnienia wysokiej jakości dzwonków, plików mp3 i wideo.
„Jesteśmy podekscytowani urządzeniem Versace Unique” — powiedział Gian Giacomo Ferraris, dyrektor generalny Versace Group. „Nasze zespoły sprawnie współpracowały z naszymi partnerami w ModeLabs, aby opracować innowacyjny produkt stanowiący idealne połączenie luksusowych materiałów, perfekcyjnego wykonania oraz zaawansowanych technologii LG. Działając na rzecz rozwoju naszej firmy, szczególnie cieszymy się z rozszerzenia oferty luksusowych akcesoriów, które uzupełniają naszą ofertę produktów związanych z modą zgodnie ze strategią Versace”.
„Stworzenie telefonu komórkowego dla marki luksusowej wymaga przede wszystkim pasji. Gdy rodzi się nowy produkt, mamy do czynienia z tajemniczym przenikaniem się twórczego stylu marki oraz naszej własnej tradycji dotyczącej know-how i innowacyjności, a jednocześnie staramy się spełnić najwyższe kryteria projektowania, wyboru materiałów i technologii oraz przykładamy wielką wagę do wyglądu. To właśnie ta pasja sprawia, że nasze telefony komórkowe są niepowtarzalne” — powiedział Stéphane Bohbot, dyrektor generalny ModeLabs.

źródło: LG
archiwum newsów
















