reklama: INTERESUJESZ SIĘ TELEKOMUNIKACJĄ? CHCESZ ZAROBIĆ? SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

» Menu główne

    
  • Strona główna
  • Artykuły

» Baza testów

» Redakcyjne

» Recenzje aplikacji

» Aktualnie testujemy

    Redakcja Testy-GSM.pl aktualnie testuje:

    Samsung Galaxy S II
    Samsung Galaxy S II


    HTC Sensation XE
    HTC Sensation XE


    Już wkrótce testy tych urządzeń pojawią się na stronach naszego portalu.

» Newsletter Testy-GSM.pl

Interesują Cię nowości ze świata GSM? Z utęsknieniem czekasz na kolejny test zamieszczony w naszym serwisie? Skorzystaj z naszej subskrypcji!

Twój e-mail:

» Gorące wiadomości

» Popularne artykuły

» Popularne testy

» Sonda - oddaj swój głos

    Czy korzystasz z przystawek TV (np. Apple TV, Google Cast) umożliwiających przesyłanie treści z urządzenia mobilnego do telewizora?

    Tak, korzystam
    Nie, nie korzystam

» Nasi partnerzy

» Polecamy


windows phone 7


» Nowy szef marketingu dla EMEA w HTC

autor: Tomasz Kubiak, dodano dnia: 2010-02-21 21:03:56, wyświetleń: 763 | RSS

HTC

HTC Corporation, międzynarodowa firma projektująca telefony komórkowe, powołała Vladimira Malugina na stanowisko dyrektora marketingu w regionie EMEA. Uprzednio pełnił on funkcję szefa produktów i marketingu w firmie Polaroid Consumer Electronics oraz szefa rozwoju rynku w Eastman Kodak. Vladimir Malugin odpowiedzialny jest za wizerunek marki HTC, marketing i komunikację w regionie EMEA.

„HTC jest marką w sektorze mobilnym, która zdecydowanie zwraca uwagę.” -  powiedział Vladimir Malugin, dyrektor marketingu w HTC EMEA. „HTC ma reputację firmy niezwykle innowacyjnej, zapewniającej swoim klientom unikalne rozwiązania. Firma pracuje nad wzmocnieniem świadomości marki wśród konsumentów oraz budowaniem wizerunku czołowego producenta smartfonów. Z radością dołączam do firmy, w tak ważnym dla niej stadium rozwoju na rynku konsumenckim. Jestem pewien, że przyczynię się dalszych sukcesów firmy.”

Vladimir Malugin jest osobą o ogromnym doświadczeniu w zakresie marketingu i zarządzania czołowymi, europejskimi markami konsumenckimi. Pełnił funkcje związane z biznesowym rozwojem firm, w zakresie tworzenia chipsetów mobilnych, prowadził również firmę zajmującą się doradztwem i marketingiem dla wielu międzynarodowych korporacji.   

“HTC poszukuje osób, które potrafią komunikować i efektywnie zarządzać unikalnym wizerunkiem marki HTC, która zawsze stawia klienta w centrum swoich działań.” - powiedział Florian Seiche, vice president w firmie HTC Europe. „Powołanie Vladimira Malugina na stanowiska dyrektora marketingu jest znaczącym krokiem w kierunku tworzenia globalnej wizji marki HTC.”

 

źródło: informacja prasowa

archiwum newsów




Redakcja serwisu pracuje na komputerach        serwis monitoruje